زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 4:50 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 14
نویسنده پیام
melika آفلاین


ارسال‌ها : 19
عضویت: 30 /10 /1392
محل زندگی: tehran
سن: 18
تشکرها : 4
تشکر شده : 2
عجیب ترین مدل خواستگاری
وقتی صحبت از ازدواج میشه مردها سخت ترین وظیفه را بر دوش دارند پا پیش بگذارند از دختر مورد علاقه خود خواستگاری کنند.
در این بین مردانی هستند که برای اینکه لحظه خواستگاری را به یادماندنی تر و شیرین تر کنند دست به اقدامات عجیب و غریبی می زنند تا بلکه دل محبوب خود را به دست آورند و جواب مثبت را بگیرند.
خواستگاری در بی وزنی:
یک مرد آمریکایی از دختر مورد علاقه اش در کلبین یک بویئنگ 751 در حالی که در فضا شناور بودند خواستگاری کرد. این مرد جوان به عنوان هدیه ی تولد نامزرچند ساله اش اورا به یک سفر با هواپیمایی که شرایط حاکم در فضارا شبیه سازی می کند دعوت کرد و سپس هزاران متر بر فراز دریا و در حالی که هر دو در فضای کابین شناور بودند از او خواستگاری کرد.
خواستگاری در میان شغله های آتش:
تاد، یک بدل کار عاشق که به دنبال شیوه ی جالبی برای گرفتن جواب مثبت از دختر مورد علاقه اش بود تصمیم گرفتکه برای اینکه او را تحت تاثیر قرار دهد از یک سکوی بلند درون یک استخر و در حالی که آتش او را فرا گرفته بود خود را پرتاب کند. برای این منظور تاد لباس مخصوصی به تن کرد و در مقابل چشمان دختر خود را آتش زد و به سرعت از سکو به درون استخر پرید پس از چند ثانیه تاد صحیص و سالم از استخر بیرون آمد در مقابل چشمان بهت زده ی ملیسا زانو زد و از او خواستگاری کرد.
خواستگاری در ارتفاع6000 متری:
ماتیو مارتینز چتر باز ماهر از دختر مورد علاقه اش در شرایطی که هر دو در ارتفاع 6000 متری از سطح زمین آماده انجام پرش با چتر بدند خواستگاری کرد.
خواستگاری از طریق آگهی بازرگانی:
راند به دنبال رمانتیک ترین روش برای خواستگاری از دختر مورد علاقه اش بود و به این فکر افتاد که در بین برنامه ی تلویزیونی مورد علاقه ی دوست دخترش ظاهر شود و از او تقاضا کند.بنابراین با این برنامه تماس گرفت و در ازای پرداخت مقداری پول آنها حاضر شدند که برای چند دقیقه تصویر راند را در حال پخش آگهی های بازرگانی به روی آنتن بفرستند در فوریه سال 2006 ملیسا در حال تماشای برنامه ی خود بود که ناگهان تصویر راند روی صفحه ی تلویزیون او ظاهر میشود و از او سوال معروف با من ازدوا میکنی را میپرسد و ملیسا هم که بسیار ذوق زده شده بود همان جا جواب مثبت را میدهد. اگر چه راند قادر به شنیدن آن نبود.
خواستگار مجازی:
برنی پونگ 26 ساله اهل نیوورسی حدود یک ماه برای برنامه ریزی مجدد بازی تلاش کرد و موفق شد که طوری آن را برنامه ریزی کند که زمانی که تیمی لی دختر مورد علاقه اش آن را بازی میکند و امتیاز بالایی کسب میکند یک انگشتر نامزدی صورتی بر روی صفحه به همراه سوال با من ازدواج میکنی پدیدار شود. شرکت سازنده یاین بازی زمانی که برنی بازی آنها این چنان ماهرانه حک کرده ونه تنها از وی شکایت نکرد بلکه حاضر شد هزینه ی ازدواج او را متقبل شود.
خواستگاری با چتر:
شان پالمگرن یک عاشق خلاق آمریکایی، برای خواستگاری از دختر مورد علاقه اش به تعداد حروف عبارت انگلیسی: با من ازدواج میکنی؟ چتر خرید و بر روی هر یک یکی از واژه های این جمله را نوشت. سپس آنهارا بین تعدادی از دوستان خود پخش کرد، شان از دوست دخترش بتسی خواست که باهم در یک پارک قدم بزنند همین طور که در حال قدم زدن بودنند، بتسی چند مرد را دید که همگی زیر آفتاب چتر بر بالای سر خود گرفته اند. او از این اقدامات تعجب کرد و اما دیری نیابید که تعجب او تبدیل به احساس شوق فراوان شد با اشاره شان ناگهان همه چتر پایین آورده و عبارت با من ازدواج میکنی را در مقابل چشم های بتسی نقش بستند.

امضای کاربر :

هیـــــچوقت کســی رو پــس نــزن کــه ,
دوستــ♥ ــت داره ... مراقــــــبته ...
و نگرانــــــــــــت میشــه ...!
چـــون یــک روز بیــدار میشـــی و میبینــی ...
مـــــــــاه رو از دســــت دادی ...
وقتــی که داشــتی ســـــــتاره ها رو میشـــمردی ......!


[img=18x18]/weblog/file/forum/smiles/22.gif[/img]
سه شنبه 01 بهمن 1392 - 00:28
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :